האם מועמד 'המחנה הציוני' עמוס ידלין עובר על החוק?

    גואל ועקנין No Comments on האם מועמד 'המחנה הציוני' עמוס ידלין עובר על החוק?
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועמד 'המחנה הציוני' לתפקיד שר הביטחון, עמוס ידלין זכה הבוקר (שני) למתקפה חזיתית ממפלגת 'כולנו' בראשותו של כחלון.

    מפלגתו של כחלון פרסמה כי היא "מגנה בחריפות את המכון למחקרי ביטחון לאומי (inss) ואת העומד בראשו עמוס ידלין על סתימת הפיות והשימוש הציני והבלתי חוקי במשאבי המכון. ידלין עושה יד אחת עם גורמים אינטרסנטיים המבקשים לסרס את הויכוח הציבורי ולהופכו למצומצם וחד מימדי. הניסיון של ידלין לסתום פיות ולא לאפשר למפלגת כולנו להשתתף בדיון הרב מפלגתי שעורך המכון מעיד על בורות פוליטית, היעדר תרבות דמוקרטית ופגיעה מכוונת בחופש הביטוי".

    עוד נאמר כי "האלוף ידלין טרם הפנים שהסכנות הממשיות העומדות בפני עומדת מדינת ישראל הן הפערים הכלכליים, יוקר המחיה ומשבר הדיור. בממשלה הבאה בכוונת כחלון לנצח את יוקר המחיה וללמד את האלוף ידלין וחבריו כיצד מנצחים בעימותים שבפניהם ניצבת מדינת ישראל".

    אמש ידלין עצמו תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו על אופן ניהול מבצע צוק איתן ואמר: "הממשלה הזו חלשה מול חמאס – במקום להכותו נמרצות בחר נתניהו לנהל עמו מו״מ”.

    ידלין הוסיף לתקוף ואמר כי "אותו נתניהו שכתב בספריו שאין לדבר עם ארגוני טרור – שלח את נציגיו לקהיר לנהל  מו״מ עם חמאס להפסקת אש. חמאס יצא מהסבב האחרון כאשר כוחו הצבאי לא נפגע מספיק וכששלטונו בעזה בלתי מעורער. תושבי ישראל יצאו מהסבב האחרון אחרי 50 יום של רקטות במצב שבו שעון העצר למערכה הבאה כבר מתקתק".



    0 תגובות